Jag pallar inte mer.. fuck u fuck u och fuck u. Seriöst varför!? OH kokar av arghet. Det här går inte mer. Jag kan helt enkelt inte var med dig längre. Jag måste gå vidare! Så är det bara.  Igår blev en ganska lyckad dag i alla fall! image26Var först med mathilda, vi satt och käka jordgubbar och vaniljebullar, mysmys! Fast jag tror ankorna åt mer vaniljebullar än vad jag och mathilda gjorde haha. Sen stack jag i alla fall hem bytte skor. Sen GICK jag hem till min bebis. Mmm.. A walk to remember. Jag hade nämligen så jätte ont i fötterna efter mina röda skor så jag gick som ett sär sen .. inte så kul. Har tyvärr inga bilder från igår men jag tror mathilda har några, får ragga lite bilder sen. Menmen nu ska jag hoppa i duschen, ringa runt lite och sen ut! 


/ diana.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt med dig gumselumsan

2008-04-26 @ 14:51:56
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se
Postat av: diana

mysigt med dig med sötnos!

2008-04-26 @ 16:19:14
URL: http://attraktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0