Blädag.

Idag var en jobbig dag! Orientering , ur tråkigt och plus att jag såg allting skit suddigt för jag fick någon slags allergisk reaktion på nånting!
PLUS att våran religionskandidat är helt sjuk i huvudet.
"det är därför det är så mycket hedersmord bland muslimer"
VA!? Hur kan man blanda ihop kulturen och religionen? Helt sjukt!
Som religionskandidat bör man veta den stora skillanden.
Blir så irriterad på sånt.


Någon som har lust att städa mitt rum ? hihoho

image24

Jag censurera endast för att jag har skit mycket godis på mitt nattduksbord och vill inte framstå som världens största fetto fast det var ju ganska onödigt att censurera nu eftersom jag berätta varför jag censurera .. !?
Haha JAG ÄR SKIT TRÖTT!

/diana.

Kommentarer
Postat av: elsa

haha, japp ganska onödigt ;D

2008-04-24 @ 21:56:18
Postat av: diana

=D

2008-04-26 @ 11:53:53
URL: http://attraktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0