La Cucaracha

Ganska lyckad kväll igår, eller vad säger du maradona? Fick träffa osman också för första gången, liten rackare dendära. Dåligt väder idag, deprimerande! Tog en macka med mamma, hon börja prata om sina barndoms minnen om när hon levde i Marocko, och så liksom fixar hon sin röst så att man inte kan slitas från hennes berättelser, tex om när hon tog hand om en gorilla när hon var liten och hennes hund Black! Blir nog inte mer intressantare än så! Ifall jag fick välja skulle min mamma göra varenda ljudbok, jag kan verkligen tänka mig henne läsa upp Lasermannen eller typ lära folk spanska! Spanskan skulle ta över världen och det skulle bli ett internationellt språk istället för engelskan! Och alla skulle sitta och dricka Mexikansk tequila, ni vet med den dära lilla hatten på och sjunga La Cucaracha och äta på tacobell. Åå vilken underbar värld! Back to reality! Hör och häpna jag har gått ner i vikt! Under vintern hade jag gått upp några kilon och kunde inte längre komma in i denna klänning : 

image29

(SNYGG POSE, min arm ser bläckfiskig ut! :D)



Men nu så kommer jag in i den perfekt. Men najs att jag inte har en BH på mig heller. ( haha det ser ut som jag har en skitstor rumpa och värsta fluffigabilringen runt magen men det är klänningens form, jag lovar) !

Nu ska jag städa mitt rum innan min moder tappar förståndet och daskar till mig eller något!
 / diana.

Kommentarer
Postat av: soffo

grattis till viktnedgången :D
söt klänning

2008-04-27 @ 13:58:11
URL: http://boffoo.blogg.se
Postat av: Anonym

I like your dress!

2008-04-27 @ 14:00:47
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se
Postat av: Sofia Rodriguez

tack tack :D:D

2008-04-27 @ 15:46:32
URL: http://sofiarodriguez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0