Nya skor!

image19Dagen började jobbigt och segt! Helt utmattad. Pannkaka var det också, sånnadära tjocka som är as degiga innuti!  Blä! Men när jag kom hem hade
mamma lagat Tacos , mumma!  Anyways så köpte jag ny foundation också, min gamla blev spårlöst försvunnen ! :O  GUD NÅDE DEN SOM KNYCKTE DEN
DIN "TJUVPYJAMAS" .. haha! :D
Och sen köpte jag ett par nya skor också jippi!
300 kr från DinSko, billigtbilligt!

 

Känner mig förövigt kluven och har ont i huvudet hela tiden och nu går
jag också och oroar mig över att vissa av mina vänner lider av riktiga
psykiska störningar , alltså inte på skämt utan på riktigt!
Jätte hemskt! Allt är jobbigt och det underlättar ju inte direkt att .. jaa ni vet
kärlek och sånt onödigt. Ska nog ta och sätta mig på balkongen och dricka lite
te och ta en smärtstillande eller två!

 
/ diana.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snygga :D

2008-05-05 @ 20:44:09
URL: http://leapea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0