Pinsamt!

Så jag sitter i trosor och bh och världens ruffsigaste hår och helt osminkad och ser allmänt äcklig ut när det knackar och ringer på dörren. Jag tror självklart att det är mamma eller någon av mina systrar som ringer på ! Eftersom dom är de enda som knackar och ringer samtidigt. Men när jag öppnar dörren så är det en tjej i min egna ålder som vill att jag ska sponsra hennes klassresa och sen går hennes klasskompis förbi också och ler. Pinsamt värre! Haha även fast jag inte ville så gav jag henne 50 spänn, hush money. Usch från och med nu ska jag alltid vara sminkad , påklädd och fin när jag öppnar dörren.

/ diana.


Kommentarer
Postat av: Hanna

hahah sköön blogg!

2008-04-26 @ 22:37:43
Postat av: Lilla jag

Hatar när det ringer på dörren utan att man väntar någon. Som sagt man kanske inte är riktigt klädd eller har superstökigt... Smart drag med hush money :)

2008-04-27 @ 01:42:34
URL: http://irenev.blogg.se
Postat av: diana

Hanna : tacksåmkt :D
Lilla Jag : Precis , hahaha aah! :D

2008-04-27 @ 10:09:04
URL: http://attraktion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0