Valborgångest.

Härlig dag idag, det började med att jag träffade min sötnos i stadsparken där vi låg och myste bara! Sen så gick vi & käka en skit god pizza på Santorini! Mums.. Sen skulle jag i alla fall hem då jag träffa hannalisa, andreas och lina, dom var och leta efter kostymer tills imorgon (Valborg)! Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon känner mig inte så jätte taggad på nånting faktist "/ vad ska ni göra imorgon då ? Mina bloggreaders! 
Sen efter jag hade sagt hejdå till lina hannalisa och andreas så kom en gubbe och fråga om jag hade jobbat på samma jobb som han, jag svara: nej tyvärr jag är 17 år. Han ba: jahaa.. men kan vi ta en kaffe för du är väldigt vacker? jag ba: nej tyvärr jag ska hem nu , han ba: men kan jag nte få ditt nummer ? jag ba: nej tyvärr.. så börja jag cykla därifrån , så sprang han efter cykeln han ba: MEN DET SKULLE JU VARA JÄTTE TREVLIGT!
USCH! Om man säger nej så betyder det NEJ, ok? Jag orkar inte me äckliga porrgubbar som raggar på småflickor , snälla någon!  Ser jag verkligen så desperat ut att jag behöver dig ditt mögliga russin!? :S
Nytt nummer, en gång för alla! : 0762614386 :D

image33
mina ögon blir alltid sjuka på bild
/ diana.

Kommentarer
Postat av: fien

fyfan va hemskt! stackare :'( men du har köpt nu mobil nu elr? :D

2008-05-07 @ 16:58:50
URL: http://sportisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0