It's over.

Det svider i hjärtat men jag klarar mej nog. Jag förstår inte hur man kan lura en person så mycket, jag blev så blind att jag inte ens såg att allt bara var lögner och svek. Men precis som du sa, jag förtjänar någon bättre och jag kommer fortsätta leta tills jag hittar den rätta för mig.  ( http://euw.playahead.se/  - min playaheadblogg. Läs det senaste inlägget , det handlar om han )

Ibland önskar jag att jag bara bodde i en liten stuga med en rosa kattunge och en kille som älskade mej för den jag är. Vi skulle inte ha någon kontakt med utvärlden, och svek skulle inte ens existera i våran lilla värld. Vi skulle leva i symbios helt enkelt. Allt skulle vara perfekt. Men nu är det inte så, svek existerar och tyvärr existerar ingen kille som verkligen älskar en för den man är.

Det gäller väl att ha stora bröst, en perfekt rumpa och vara väldigt vältränad fast ändå oskuld. Vilken kvinnosyn vi har i dagens samhälle. Det är omöjligt att leva upp till kraven, och om du trodde du var värd någonting, spana in Ushers nya video & låt den säger liksom till alla kvinnor i dagsläge att "ifall du trodde du var människa, tänk om " ..  



Jag gillar att vara tjej ibland.

/diana.

Kommentarer
Postat av: Johanna

älskling<3 :(

2008-07-13 @ 17:27:12
Postat av: Anonym

håll ut tjejen. allt e svårt i början men me tiden blir det bättre.. en kille som får dig må dåligt förtjänar inte dig.. du e urgullig :)

2008-07-14 @ 16:01:46
Postat av: S

aww.. vill bara säga att dina ögon utstrålar ärlighet från de bilderna jag har sett på dej, kämpa på tjejen!

2008-07-18 @ 15:00:32
Postat av: Anonym

Du är alldeles för underbar för att sörja över nån som inte uppskattar det.. Kämpa på!

2008-07-21 @ 08:15:43
Postat av: diana

Tack så mycket allihopa <3

2008-07-21 @ 23:12:20
URL: http://attraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0