Film!

Gosh vad mycket film jag har sett den senast veckan.  Först Knocked up, sen 27 dresses, sex and the city filmen och Das Leben der Anderen.  Till min förvåning hade Katherine Heigl min "I have been to paris" - linne. Ifall ni ska se Knocked Up titta extra noga när dom ska se filmen Breathless och Katherine ropar boobies.

Sex and the city filmen var otroligt bra, jag tror jag grät minst 5 gånger. Favorit citat under hela filmen är såklart när Samantha Jones säger till Jarred Smith " I love you, but i love myself more" - klockrent. Fast filmens briljanta koncept så tror jag fortfarande på att Confessions of a Shopaholic är mycket bättre!



Snygga Katherine.


Jaja förutom att ha tittat på film har jag festat lite, solat som bara den och mysigt me kompisarna.
/diana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0