Söndag måndag tisdag onsdag torsdag.

Så, jag har inte uppdaterat på ett tag, men det är för att jag helt enkelt inte orkat. Så här kommer veckan som gått :

Söndag:
Köpte "gladiator inspirerade" skor. Sen åkte jag till Stockholm, träffade jawad. Vi hade sjukt mysigt men sen när jag skulle hem var det något fel på mitt jävla kort så en kille som typ var 26 år kom fram till mig och fråga om mitt nummer, vi gjorde upp en deal, han betala min biljett och jag gav mitt nummer. Haha, han fick inte mitt riktiga nummer :(

Måndag Tisdag: Kommer inte ihåg vad jag gjorde men antagligen var jag med isa & niusha.

Onsdag (idag): Låg och solade i stadsparken med Niusha & Isa, sjukt skönt. Sen stack jag och N till luthagen och träffade marcus, jag testade snus för anrdra gången i mitt liv, hade den under läppen i kanske 40 min. Kände mig helt avslappnad och halvt förlamand. haha.  

Torsdag (imorgon) : Ska till Isas avslutning, sen får vi se vad som händer (6)

/diana.

Kommentarer
Postat av: Lina

WOW diana nu känner jag mig super lessen att du glömde glassätningen me mig :O! VAFAN ÄR DE HÄR?! allt för att jag inte ska få vara me på din blogg :(

2008-06-05 @ 12:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0