JOHANNAAAAAA.

Det finns 4 saker jag gör varje sommar:
1. Arbeta på brännan
2. Badar
3. Äter massa grillat
4. Är ute hela tiden.

Ni ser att uppdatera bloggen inte är med på listan, för när det är fint väder och när man är ledig är uppdatera bloggen det sista man vill göra. Men jag tänker vara snäll nog att ge er en liten glimt av vad jag har hållt på med den senaste dagen.

Jag & Johanna har vart på äventyr! Först var jag i sävja och hade det jätte tråkigt, så jag tvinga johanna att komma dit och hålla mig sällskap , sen drog vi därifrån och träffa några grabbar på bussen. Dom sa åt oss att vi skulle till någon emelie i gamla uppsala.  Nja tyckte vi och drog till bögens penthouse, mkt roligt må jag säga, men mkt smutsigt. Därför ska vi dra dit o diska idag som ett litet tack för spriten!

Puss / diana.


Kommentarer
Postat av: M

uppdatera ngn gång slöfis.

2008-06-21 @ 18:08:13
Postat av: UPPPDDDAATTTEERRRAAAA!!!!

UPPPDDDAATTTEERRRAAAA!!!!

2008-06-24 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0