Äntligen uppdatering



Som ni ser har jag fått lite klagomål för att jag aldrig uppdaterar här på länge

, haha. Men, somsagt när det är sommar och fint väder så vill man ju helst vara ute och slappa med vännerna. Menmen, bara för att jag är så otroligt snäll så uppdaterar jag här. Under dom här ..  Veckorna(?) så har jag utökat min garderob lite.

Jag vill börja me att presentera er för mina nya Gladiatorskor från vagabond.
Dom är sjukbekväma, stilrena och inne. Det bästa med dom här skorna är att man kan använda dom "föralltid" .Jag menar Gladiatorskorna har varit inne i snart 2 säsonger, dom kommer ju vara så ute nästa sommar. Men eftersom mina inte direkt är gladiatorskor utan lätt inspirerade av gladiatorskor kan man använda dom nästa säsong också!

haha ja, väl använda som ni ser ..



Min nya pennkjol. Älskar den så mycket. Bland det finaste jag äger nu. Dom röda knapparna och fickorna gör verkligen ALLT! Jag tror knappast den skulle vara så fin utan knapparna. Detaljer people, detaljer!
 




Jag har gått och kärat ner mig i NUDELSOPPA! Det godaste som finns! Inte så svårt att tillaga heller (haha) och det är superduper gott. Ett år kvar till studentlivet, jag känner att jag kommer passa in så bra. Mina CSNpengar kommer gå till nudlar och resten till kläder! Det är livet, och det kittlas i fingrarna.

Jag vill att mina "gymnasie-depressioner" och ångest ska vara slut nu, jag vill börja forma mitt liv NU! Jag vill åka till New York, jag vill till Paris. Jag vill bort, bort från Uppsala och allt som har med denna ruttna håla att göra. Jag vill ha nytt sällskap, nya ansikten det finns fyra olika tjejer i Uppsala : GinatricotMadrassen, Bratbruden, Lowlifeskärmigihandleden, Reggaemuskelknutten.



.. Och jag var sjutton år, ville inte va den som blev kvar.
/ diana.

Kommentarer
Postat av: hannalisa

vad är jag för uppsalabrud? det känns som om jag lutar mig mer mot reggaemuskelknutten :P

2008-06-25 @ 13:41:11
Postat av: Tilda

pax att va bratbruden i alla fall

2008-06-25 @ 20:57:56
Postat av: diana

haha ni båda är Lowlifeskärmigihandleden .... :D :D :D :D SKÅÅJAAA.

2008-06-25 @ 23:42:48
URL: http://attraktion.blogg.se/
Postat av: Tilda

aja homosexuell är jag iaf inte..

2008-06-27 @ 12:07:17
Postat av: diianaaaa

joda tilda, homosexuell är du eftersom du inte svarar på mina sms & inte träffat mej på 3993894 år !!!!!! you basterd.

2008-06-28 @ 02:31:13
URL: http://attraktion.blogg.se/
Postat av: TIlda

Ö exuzes moi vous le vous kåsha avec moi :)

2008-07-02 @ 20:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0