Allt detta hände på en enda lördag.

Åh herregud vilken jävla kväll! Den började hel lugn med att jag, isa och niusha satt och drack vodka. Haha vi gjorde as coola drinkar i reggaefärgerna (men dom blev skit äckliga). Sen bestämde vi oss för att vi skulle dra ut. När jag och isa satt på bussen mot stan tog hon min hand och sa : "vi får inte släppa förens om 3 timmar". Jag som var lite lullig då tyckte det var en kanon överenskommelse.

Sedan hoppade vi av och gick till centralstationen för niusha skulle träffa lite vänner.  När vi var där bestämde jag och isa att vi skulle kissa. Sjukt nog så var det Patrik som hade vart i toaletten innan oss (han går i min klass) Under själva akten i toan så fick vi ju inte släppa våra händer vilket ställde till med flera pinsamheter. Isa förutom min mamma (när jag var bebis) så är du den första tjejen som rört min mus (med trosor såklart). Plus att Isa flörtade sönder sig i centralen och jag var ju tvungen att liksom stå med. :/

Sedan skulle vi dra mot Salabacke där jag träffa min andra klasskompis Gustav. Jag var då också ganska borta och han tycker säkert att jag är as dryg nu, kul. Sen när vi var hos Lp i Salabacke så bestämde jag och Ali att han skulle komma och hämta mig. Han kom med Darko & Soran. Sen när vi hade vart där ett tag var jag hel skakig och hade en klump i halsen, varför kan jag inte berätta menmen.

När vi fyra coolingar var i stan så börja vi tigga kakor & oboy från livets ord. Mycket gott klockan halv tolv på natten. Sedan skulle dom ta bussen mot Gottsunda och jag skulle ta den mot Stenhagen. På busshållsplatsen träffade jag en liten full flicka, Mirre :D. Haha sötnosig hon är! När jag väl satt i bussen får jag ett sms av armin "möt mig jag är i ekeby". Så klockan halv ett sitter jag med Armin, Emilio och  Lucas.

Totalt hade jag igår pussat 4 personer också. (Herpes, Körtelfeber & HIV?)
Sen när jag gick hem däcka jag på soffan. Men vilken kanonkväll. /diana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0