blä.

Det var ju skolkampen igår. Orkade inte blogga när jag kom hem, somnade jag så fort mitt lilla huvud nuddade kudden. Menmen, det var skojigt även fast Fyrisskolan kom sist eller, vi kom ju först bakifrån, jag är så smart!

Sen så picknickade jag med hela familjen i stadsparken. Vi käkade kina mat och sen blev det glass! Mycket gott. Men man blir sjukt trött av att ligga ner och sola.

Jag undrar varför folk ibland säger "varför hör du inte av dig?" och sen när man väl gör det så har dom aldrig tid och dissar en i sista sekund när man klätt sig fint och fixat sminket och allt. Nu orkar jag faktist inte bry mig längre. Det var droppen.. och du, bara så du vet har jag tagit bort & blockat ditt nummer och gjort samma sak med din msn. Det är slut, det blir inget!

/ diana.


Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en underbar dag! :)

2008-05-29 @ 17:24:10
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0