Dagen & Gårdagen.

Vart i skolan, vi studiebesökade hos medicinska institutet. Snacka om att det var 1 timme av mitt liv jag aldrig kommer få tillbaka. Guiden ville aldrig hålla truten heller. Vi stod i 1 timme och bara lyssna om hennes tjat om barnfödsel och lårbenet. SÄG DET TILL NÅGON SOM BRYR SIG!  Och sen när vi förklara för henne att vi var tvugna att ta bussen så sluta hon i alla fall inte tjattra. Herregud vilken jobbig människa.

Igår var jag i alla fall med Isoo & Niusha, vi satt och åt nötter hemma hos Niusha och prata om det som har hänt. Dom är hel galna, haha.
 
Sen när jag kom hem så hade Henrich & Sophia kommit hem till oss. Henrich berättade  att han skulle uppträda idag på Grand så dit ska jag ikväll! Jag och min syster snacka lite om rasismen igår oxå. Hon berätta att hennes kompis (som är invandrare) hade på något sätt hamnat på en rasist fest. Haha sjukt!



Jag & Min syster, Lika som bär (not)!

image57

/
diana.

Kommentarer
Postat av: Siima

Ja haha, studiebesöket var inte att leka med. SPRIIIIIING :'( !!! haahahahaha

2008-05-22 @ 01:03:52
URL: http://carpeediem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0