det gör bara ont.

Jag har blivit jätte tråkig på senaste tid. Jag mår fysiskt dåligt, har ont i bröstkorgen och kräks lite då & då.
Denna smärta kommer i vågor. Jag vet inte vad det är för nånting. Allt är så himlans osäkert justnu. Min relation till vänner som sagta börjar förmultna.. Jag orkar inte. Förstår inte varför? Allt var ju så bra för bara någon vecka sen. Vad hände? Jag orkar inte ta tag i mina problem. Jag orkar inte söka läkare, prata med vännerna eller prata med han. Jag orkar inte läsa på livsviktiga prov. Jag orkar inte ens titta nu ifall jag har skrivit helt osammanhängande meningar. Jag orkar inte med nånting, vill bara ligga i min säng och dö. Inget är kul längre, livslusten är borta. Fyfan. Inte ens smulgubben gör mig glad längre. Ingeting, absolut ingeting.

det bor en glädjefjäril i mig, som har slutat att flyga.
/diana.

Kommentarer
Postat av: lillesyster

jag finns här! :(

2008-05-16 @ 13:14:02
Postat av: Felicia

Usch, stackare! Hoppas allt blir bättre =)
Kram!

2008-05-17 @ 12:25:06
URL: http://feliciiamattsson.blogg.se
Postat av: Sandruu

aaaw men lilla vännen!! :( sluta må dåligt, jag blir ledsen i ögat då ju :'(

2008-05-17 @ 14:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0