ESC 2008

Sååå .. Jag har vart lite lat med att uppdatera här. Jag är så himlans besviken på årets EurovisionSongContest. Den var helt enkelt urtråkig. Tråkiga bidrag, tråkiga människor. Allt var tråkigt. Det enda bidraget som jag diggade en aning var Frankrike. Jag gillade solbrillorna, det långa rock n roll håret och badbollen.  Låten var ganska käck också.

75cent var ju helt enkelt patetiskt. En gubbe som står och skriker på en scen, dra tillbaka till ålderdomshemmet och rätta till blöjan, grandpa! Och vad fan var det för fel på Spainens låt? Herregud. Sämst helt enkelt, säämst. Fattar inte att Ryssland kunde vinna också, sjukt.

Frankrikes bidrag.
Sebastian Tellier - Divine


/diana.

Kommentarer
Postat av: Siima

MOAHAHAHA!!!! Jag SA ju att eurovision suger hihi :p

2008-05-28 @ 02:36:40
URL: http://carpeediem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0