flummis.

Alex (största pundet i stan) : "asså den här katten följde efter min syster hela tiden, så jag ba: aah han vill säkert flumma lite nivet. Så jag blandar olja med lite hasch, marijuana asså och lägger den i mikron så den börjar koka lite, sen från att oljan var genomskinligt gul så blir den helt brun så jag sätter det på wiskaskattmat och katten äter allt sen han börja flumma lite , kan inte gå rakt lägger sig i soffan me ögonen stängda, assåjag vene om han chilla eller om han dog alltså, sen nästa dag försökte jag igen men nivet katten är smart han vill inte äta marijuana så jag får gömma den med massa lager wiskas.. asså jag tycker bara katter måste få smaka på moder natur som gamla egypterna gav sina katter mango och grejjer. det e bra fan. "

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA..

/
diana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0