fredag

Skitskönt väder idag , har dock fått jätte många blåsor på fötterna. Men om man ska vara fin får man lida pin, inte sant? Dagen började med att jag var skolan, umgicks med bla HannaLisa & Lina. Sen så gick jag till amina jag var kanske med hon & hennes vänner i tre sekunder sen träffade jag min syster och vi stack och käka på Subway, sjukt äcklig mat! Sen efter det träffade jag amina och hennes vänner igen, vi gick till cupido och fem sekunder senare , gissa vem jag träffar då? Jo min andra syster så jag var med henne ett tag och sen tog jag bussen hem.

Jag svettades verkligen som en hora i ett biktbås idag.
/diana.

Kommentarer
Postat av: Lina

JAAAA! nu var jag äntligen med på bloggen :D

2008-05-10 @ 21:21:32
Postat av: hannalisa

Där står jag! YES! Thank you, Puppy!

2008-05-17 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0