Frisk & lycklig.

Jag är frisk nu och mår mycket bättre än vad jag gjorde då. Allt var grått då men every cloud has a silver lining!
Ska börja blogga mer nu när jag mår bättre. Orsaken till att jag mådde så dåligt var tydligen att jag hade tagit fel tablett. Jag skulle ta en alvedon och tog något helt annat! Läbbigt. Ska aldrig mer upprepas (speciellt inte nu när mamma har låst medicinskåpet) haha. Nej nu ska jag bita ihop och skriva klart jävla arbete! Ohh det tar aldrig slut.

image53


/ diana. (here comes the sun nananna)

Kommentarer
Postat av: Nerden

men gud shiet:O hur kom du på att det var det som var fel? usch vad scary...
men bra att du mår bättre nu iaf :) pusspuss!!

2008-05-20 @ 19:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0