jag hatar orientering.

Tilda du är underbar & jag finns där för dig no matter what! :) Bara så att du vet min lillalady.

Imorgon är det då orientering, drygt. Jag hatar orientering sjukt tråkigt, alltså vad är grejjen? Jag förstår inte. Ska ta lätta banan och sitta och äta kakor med fidah, raazan & siima. Haha! Ska nog ta lite bilder när vi är i skogen hade jag tänkt, blir mysigt att titta på en svettig diana va?

Jag är uttråkad UTTRÅKAAAD. Men jag orkar inte gå ut. Orkar inte göra någonting alls när jag har lingonvecka. Blir nog en Tvdag tror jag med cola och ballerinakakor och andra lyxigheter (haha), skönt ändå.


Föresten är jag den enda i världen som föredrar sånna där små juiceboxar framför en kaffe latte?


/diana

Kommentarer
Postat av: Anonym

KAFFELATTE ÄR BÄST!!!

2008-05-07 @ 17:30:53
Postat av: tilda

u r so sweet

2008-05-07 @ 23:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0