Lilla lilla mamma.

Det känns så tråkigt att stora bloggare som kissie är en bluff, iaf enligt hennes ex. vännina Fanny. Är det verkligen så dödsviktigt att ljuga om hur många kompisar man har och vart man ha köpt sina väskor eller ens vad man har för ögonfärg? Det tycker absolut inte jag. Sånt är inte så viktigt för mig, det känns att som att det är en del av mogenprocessen, sluta bry sig om vad andra tycker. Därför ska jag börja detta blogg inlägg med att säga :

IDAG HAR JAG ENBART UMGÅTTS MED MIN MAMMA! Och fyfan vad kul vi hade! :D Först var vi på stan och köpte lite kläder till mig och till henne sen avrundade vi det hela med att käka ute och köpa lite glass som vi kunde äta hemma.

image78

1. Hallonröda shorts från GinaTricot.
2. Röda pilotisar från H&M.
3. (Skitsnygga) jeansshorts från H&M.
4. Röda Wayfarer från H&M.
5. Svarta wayfarer från GinaTricot.

Sen när vi väl var hemma så planterade vi blommor som mamma hade köpt när jag var i skolan, det blev mycket vackert må jag säga. En kanonhärlig dag med lilla mammsegull, jag älskar dig mest!


     

/diana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0