man skär brevid

Usch jag mår jätte illa & har tråkigt. Så därför ska jag göra en "dagens"
Som jag kopierat från : http://feliciiamattsson.blogg.se/

Dagens humör:
fnittrig!image42
Dagens mående: illa
Dagens borde: plugga ?
Dagens frisyr: utsläppt & plattat,
Dagens klädsel: Rosatubtopp, Vita TH jeans & en vit kofta
Dagens planer: Knarka sönder naproxen
Dagens vill ha: Kakor & oboy
Dagens längtan: ikväll när jag ska ringa världens roligaste boike.
Dagens beroende: Naproxen
Dagens tråkigaste: Samhällskunskapen, sista lektionen, en och en halvtimma om mänskliga rättigheter.
Dagens tidning: Glamour
Dagens låt: Hot Chip - Look after me ..
Come back to me and ill come back to you,
thats something we dont always do

OCH NEJ DET ÄR INTE KNARK PÅ BILDEN DET ÄR NAPROXEN!


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

hoppas du mår bättre!

2008-05-06 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0