Navelpiercingar.

Sommaren är snart här, och för alla exfjortisflickor betyder det att det är dags för att leta efter nya navelpiercingar. Jag vet att det ser jätte "tacky" ut och att det är sååå ute. Men det går inte att tabort den lilla saken. Den har liksom blivit en del av min kropp. Det skulle nästan vara som att skära av ett finger :(

Därför tänkte jag visa dom jag redan har och ett par fina jag har hittat.
image60    image61  
  image65  image64 


1. TurkosFjärilen - Jag tycker den här ser sockersöt ut, plus att det blir så fin kontrast med det turkosa när man är alldeles brun och fin.
2. Grodan - Jag har alltid velat ha en grodpiercing, vet inte riktigt varför. Jag gillar helt enkelt bara grodor, jag tycker det är mycket sötare än fjärilar.
3. RosaSten - Jätte dålig bild på den menmen, den är ganska så alldaglig.
4. Fjäril - Jag gillar den inte, fick den av min syster för ett tag sen. Jag gillar inte "eftersläpet" eller vad man ska säga. Svansen på fjärilen kanske låter bättre. Men den var inte fin. Näe.

Vilken gillar ni bäst?
/ diana.

Kommentarer
Postat av: julia

grodan är skitsöt! väldigt enkel vilket är snyggt!

2008-05-26 @ 19:43:59
URL: http://alltomjulia.webblogg.se
Postat av: FELICIA

Grodan är ubergullig! :)
Du har möjligtvis inga tips på butiker med fina navelpiercingar?
Ha en bra kväll!

2008-05-28 @ 22:45:39
URL: http://feliciiamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0