PeterParty.

Jag har skit ont i halsen! Jag tror jag håller på att bli förkyld nu.. tråkigt! Finns det verkligen något värre än att vara förkyld !? :( Orkar inte göra nånting idag! Stör ni inte på er om man bråkar två stycken så säger den ena något skit taskigt och sen skriver " skriv inte till mig mer " .. det är klart att jag kommer fortsätta skriva när du skriver. Konstigt hur folk alltid vill ha sista ordet. Men så är det. Wow ska se ken ring på lördag också! :D Gosh kul .
Ska ringa och störa någon nu tror jag.

They wear more glitter than us, they want my dick in their butts you're about to see peter party on Tv 'cus I'm about to reach celebritystatusssss

"dagenssak" är helt klart homosexuallitet. what what ?
/diana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0