Söndag

Har inte bloggat på länge nu, kanske för att jag varigt ute och solat varenda dag. Måste ju passa på när det är så underbart väder! Har solat & sen vart på stan och köpt lite nya grejer.

Dagens inköp :

image48

* Gliss Hair Repair Hårtopps Serum -
Ska tydligen vara jätte bra för kluvna hårtoppar (som mina)
* Helena Rubenstein Lash Queen Line Blacks - Tyckte den såg så söt ut, var bara tvungen att ha den.
* Lee Stafford Shine Head Serum Spray - Får håret att lukta otroligt gott.
* Nivea Clean Deeper Wash Scrub - Vet inte varför jag köpte den, jag har ju massa ansiktsprodukter.
* Neutrogena Pure Glow - Ska tydligen få ansiktet att "glowa"

Jag önskar jag var bättre på att göra ramar till mina bilder.. haha.
/diana.

Kommentarer
Postat av: Sanna-theresia

Ingenting förutom en klippning kan reparera kluvna hårtoppar.

2008-05-19 @ 21:01:21
URL: http://sannatheresia.blogg.se
Postat av: Sanna-theresia

Nej men enligt de FLESTA frisörer, och de vet vad de pratar om :)

2008-05-20 @ 11:12:06
URL: http://sannatheresia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0