Veronica Maggio, finaste kvinnan i Sverige!

Jag tycker Veronica Maggio har en hel skön stil. Plus att hon gör såå bra musik också. Vilken pangbrud! Hon gör alltid låtar jag kan relatera till, många tårar som runnit ner längst min kind till "dumpa mig" , "gå nu" & "jag kan inte säga nej" och självklart gör hon en låt som heter 17år som bla. handlar om valborg, rackarberget & fyrisån, haha sjukt!  (jag bor vid rackarberget för er som inte vet)

image44


Nej, jag hittar ingenting ingen groda som blir min prins bara genomsnittsskräp, inte tillräckligt tät. Varför ska jag nöja mig med nåt mindre, när jag vet jag kan fixa vem jag vill?
/diana

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon är skön! fast jag tycker bäst om "aldrig nöjd" :) bor/har hon bott i Uppsala?

2008-05-07 @ 19:26:58
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se
Postat av: rafia

hon är asskön:)

2008-05-08 @ 20:51:29
URL: http://www.rafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0